© Dirah

Hari terakhir di sekolah..
Posted on 10 Nov 2011 at 06:25.

fifah, kim, aku..

Leyssa Leyzza
siti (main ambil jak gambar ni, belum diupload)

entry ni khas hanya untuk pipah, kim dan siti (kunun-kunun nya lah)
assalamualaikum + anyeong chingu// hari ni , hari terakir kami bersekolah, rasa sedih pulak.  my besties I'll miss you all (sorry lah kalau tunggang langgang aku punya BI). aku akan ingat kenangan kita (ussehh..). jangan kamu lupakan aku ya, kalau kita ndak satu kelas, jangan pulak ndak bertegur kalau berjumpa. tapi best lah moment kita tadi, sempat lagi ambil gambar di tandas.. aku harap tahun depan kita satu kelas lagi ya, bolehlah lagi kita onar satu sekolah.

siti, jangan lah bah kau pindah sekolah, ndakda kawan kami mao ketawak.
pipah, hebat nya tadi kita lari dari perhimpunan (tapi ada sedikit kebosanan waktu di 2a)
kim, jangan lupakan aku ya.